utorok 15. marca 2011

Renovácia starých mlynčekov 2

Tak tu máme pokračovanie v renovácii
je to vyaukrený mlynček na mak
násypku má medenú


som sa kus natrápila s odstraňovaním farby


a vytváraním kontúr
som spokojná a veľmi sa mi páči výsledok


prajem vám krásny zvyšok dňa
majte sa krásne

Maja

4 komentáre:

  1. Ahoj Maja, naozaj je skvelý, ja mám podobný ešte po mojej babke, ale nemá také ornamenty, nevedela som, čo s ním, ale už mám námet od Teba
    krásny večer
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vitaj Emily

    som rada, že som ťa inšpirovala. Keď budeš potrebovať poradiť ak to bude aktuálne, kľudne poradím.

    Maj sa pekne, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, tak toto je fakt kúsok s tým ornamentom! Pekne si ho "oživila":)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gabi

    celé detstvo som sa na jeden podobný u susedy v kuchyni pozerala. Splnila som si jeden taký malý sen.

    ďakujem za komentík

    maj sa krásne

    OdpovedaťOdstrániť