pondelok 14. marca 2011

Renovácia starých mlynčekov 1

 Tento som  vyhandlovala od mamy,



patril starej mame, má nejaký 73 rokov (vek môjho otca)



dostala som ho hrozne špinavý,
 zelený - čo sa mi ale vôbec nepáčilo
a tak neostalo nič iné len renovovať



pekná nostalgia 

prajem vám pekný večer 
Maja

2 komentáre:

  1. Maji, ver never jeden taký ušmudľaný tiež zelený doma máme! Aj ho používame na orechy:) My sme obaja s mužíkom takí obdivovatelia stariniek, tak ani hádky nie sú kvôli navláčaniu harabúrd, lebo ich zvláčame spolu:)Ten tvoj bude mať aj aktívne využitie, alebo plánuješ len na dekoráciu? Príjemný večer Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabka

    niekedy mám pocit, že by som vedela z kontajnerov naznášať veci. Áno bude mať aktívne využívanie, lebo som presvedčená, že namleté orechy budú ako namleté nie popučené, a aká dobrá strúhanka sa dá namlieť na ňom. Málo kto to chce pochopiť, mám aj roboty (2) a málokedy ich využívam.
    Akurát dcéry, keď prídu tak nemajú pochopenie, načo sú ti zase tie stariny.

    OdpovedaťOdstrániť