nedeľa 10. apríla 2011

Ocenenie od Emily

Som len začiatočníčka v blogovaní
a tak ocenenie venované od Emily http://rexona-domov.blogspot.com/
ma príjemne prekvapilo a potešilo



Pravidla pri udelení ocenenia sú:

1) Poďakovať osobe, ktorá vám ocenenie venovala

2) Umiestniť logo na svojich stránkach

3) Dať odkaz na osobu, ktorá vám ocenenie venovala

4) Napísať o sebe 7 vecí, ktoré môžu byť zaujímavé pre ostatných

5) Nominovať 7 tvorivých blogov

6) Dať odkazy na vami nominované blogy

7) Napísať na vami nominované blogy, ktoré prezradí vaše
     menovanie...
a tak po poriadku - Emily http://rexona-domov.blogspot.com/ 
 ďakujem ti veľmi pekne za ocenenie, ktoré si mi venovala, 
mám z neho veľkú a úprimnú radosť

napísať o sebe 7 vecí, ktoré môžu byť zaujímavé pre ostatných - 
 tak toto bude zaujímavé : 
 

1.  mám rada svoju rodinu, no moje deti sú to najdrahšie v mojom mikrosvete 

2.  ďakujem svojej dcére a najmä  Bohu, že som dostala dar mať vnuka, ktorý je tá  povestná čerešnička na torte 
3.  ďakujem, že som sa dožila doby internetu a prostredníctvom neho som v spojení so svojimi deťmi a mnoho iných ľudí som spoznala
4.  milujem prírodu a všetko živé a ďakujem za každý nový deň v mojom živote
5.  pôda, zelené hory a miesto kde žijem  - to je pre mňa stred vesmíru 
6.  som neskutočne naivná veriť v dobro ľudí
7.  neznášam pretvárku, neúprimnosť a sebeckosť - to sú veci, ktoré ma vedia vytočiť do nepríčetna
nominovať 7 tvorivých blogov, tak rozhodovanie bude veľmi ťažké a snáď sa nestane nič zlé keď nominácií bude viac


milé virtuálne priateľky - blogerky 
prajem vám nech vás neopúšťa tvorivá fantázia, 
nech naďalej keď k vám nakuknem sa moje srdce a duša potešia, hlavne veľa zdravíčka pre vás a vaše rodinky,
 to ostatné snáď už k nám príde nejako potichučky

Maja


P.S.: neviem kontaktovať Peťu a netuším kde robím chybu

8 komentárov:

  1. Ahoj Maja,
    moc Ti gratuluji ke krásnému ocenění ♥♥♥
    Moc se mi líbí, co si o sobě napsala.
    A zároveň Ti moc děkuji, že sis mne vybrala do svých oceněných!!! :o)))
    Děkuji Maja!!
    Přeji Ti krásně, veselé a šťastné dny :o)))
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jarka nemáš za čo, tvoj blog je pre mňa pohladením na duši
    a vždy ma správnym smerom nakopneš

    díky
    maj sa krásne
    Maja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Maja, som rada, že som Ti urobila radosť, vidím, že si si poradila aj sama, ja nestíham, tak sa ospravedlňujem, prajem veľa tvorivých síl
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Emily
    veľmi ma to potešilo,
    troška som sa zapotila a samozrejme neporadila si sama. Týmto musím ešte raz podakovať Jarke za návod.
    Neospravedlňuj sa je to Ok

    prajem príjemný zvyšok nedele
    maj sa krásne
    Maja

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Majka, blahoželám a ďakujem:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gabka

    ďakujem a prajem ti ho z hlbky srdca

    nech naďalej mi tvoj blog prináša potešenie, veľmi rada čítam tvoje pútavé rozprávanie. Máš talent mala by si ho rozvíjať.

    pekné slnečné dníčky tebe a tvojej rodinke
    Maja

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Maja moc děkuji za ocenění. Krásné sluníčkové jaro, Katka

    OdpovedaťOdstrániť